Ki van a tököm ezzel a blog.hu-val.  Bonyolult szar.  Bár, inkább én vagyok a hülye...

Reggel lementem futni.  Előtte nem mértem meg magam direkt, reméltem, hogy futás után nagyon vékony leszek.  Szóval a futás jól ment nagyon: az első két km-et 6 perc alatt futottam. Utána "belassultam".  Az 5-dik km vége felé levettem a karomról a telefont (ezen van a gps és az óra), láttam, hogy 4,92 km-nél tartok, tehát 80 m van még a végéig, és az idő pedig 31:40 körül volt.  Elkezdtem sprintelni.  Ez reggel 8 körül volt, jöttek páran velem szemben.  Remélem nem ijedtek meg nagyon - egy nagydarab, izzadt-büdös fickó telefonnal a kezében rohan feléjük.  Amikor elértem az 5 km-et, azonnal leállítottam az időmérést.  Ekkor 32:00-t mutatott az óra.  Szentségeltem is rendesen, hogy csak 1 másodperccel kellett volna jobbat futnom, hogy bemenjek 32 perc alá.  Mindegy, úgyis új saját csúcsot értem el.  Hazasétáltam.  Otthon megnéztem még egyszer, és ekkor már 31:57 volt az idő.  Nem tudom, hogy a RunKeeper hogy csinálta, de örülök neki.  Zuhanyzás, súlymérés. A súlyom pedig... 129,9 kg volt!!! Sikerült lemenni 130 alá. Remélem, hogy pénteken már "vastagon" 130 alatt leszek.  Mondjuk 129,5.

Csütörtökön nincs futás, de csinálok reggel 3×10 fekvőtámaszt.  Ebben is, csakúgy mint a futásban nagy múltnak örülhetek.  Eddig "női" fekvőtámaszokat csináltam, ami azt jelenti, hogy a térdem lent volt.  Most viszont rátérek a normál fekvőkre.

Pénteken találkozunk.

 

 

Szerző: Norbi.2010  2012.04.25. 21:23 Szólj hozzá!

Címkék: fogyás futás kg 130

A bejegyzés trackback címe:

https://norbikrisztafogy.blog.hu/api/trackback/id/tr574473622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása