Sziasztok!

Sok kihagyás után, újra egy bejegyzés... Az áprilisi fogyás-futás jól sikerült. Akkor adtam le 10 kilót. Azóta semmit. Két hónap után, viszont folytatom. Júliusban le fogok menni 120 kg alá.

Ma reggel volt a hónap első futása, és hihetetlen eredménnyel zárult: végig tudtam futni/kocogni 5 km-et. Ez korábban sose sikerült. Azt érzem, hogy az edzéseknek van hatása, persze már nem csak érzem, hiszen itt a bizonyíték. Az időeredmény nem volt új PB, de nem baj, nem is ez volt a cél. A futást lassan kezdtem. Mindenhol azt olvasom, hogy lassan kell kezdeni és utána fokozatosan be lehet gyorsulni. Na, én nem gyorsultam sehová, hanem ezzel a lassú ütemmel folytattam végig. Először sikerült 1 km. Akkor azt gondoltam, hogy még 1 km összejöhet belesétálás nélkül. És összejött. 2 km-nél pedig az járt a fejemben, hogy az előre eltervezett 4 km-nek mr a felénél tartok, akkor nem állhatok meg, futni kell tovább. 3 km-nél gondoltam először arra, hogy a régi-jó 5 km-t lefutom (tudjátok 5 km-et akarok lefutni 30 perc alatt). 4 km-nél nagyon boldog voltam, tudtam, hogy sikerülni fog. Persze össze is jött. A végén alig vártam, hogy leállítsam a RunKeepert: 5,08 km / 31:45 min / 6:15 avg. pace. Szuper!

Otthon ráálltam a mérlegre: amikor 124 kg-t mutatott pár ezred másodpercig, nagyon örültem, hiszen a 15-én kezdődő nyaralésig akarok lefogyni 125 alá. De aztán nem maradt meg 124,9-en, hanem "felugrott" 125,2-re. Ez is hihetetlen jó. Meglesz júliusban a 119 kg, biztos vagyok benne.

Ma sajnos nem reggeliztem, délben már nagyon éhes voltam. Ettem az étteremben egy főzeléket krumplival és fasírttal. Ez kitart estig, otthon meg nyomok egy banánturmixot, csak 1 banánnal és édesítővel.

Reggel nem volt vészesen meleg, simán lehetett futni. Holnap is megyek, de remélem nem ész nélkül, és be fogom érni 4 km-mel is. A cél, hogy a hónapban többet futok, mint májusban. Akkor összesen 61,4 km volt meg, és júniusra azt terveztem, hogy kicsivel többet futok. Ez nem jött össze, amit foghatnék a nagy melegre, de inkább a lustaságom volt a hibás, hogy majdnem két hetet teljesen kihagytam. Ami lehet nem is volt baj, mert kipihenten nagyon jól megy a futás mostanában. Tehát a cél júliusra, hogy legalább 62 km-et fogok futni. Hajrá!!!

Szerző: Norbi.2010  2012.07.04. 13:37 Szólj hozzá!

Címkék: 5km 125kg

A bejegyzés trackback címe:

https://norbikrisztafogy.blog.hu/api/trackback/id/tr114628903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása