Voltam ma is futni.  Ez volt a héten a harmadik.  És sikerült 33 perc alá menni 5 km-en. Az időeredmény: 32:10.  A következő cél a 30:00 alá beférni, de szerintem ahhoz le kell adnom még legalább 8-10 kg-ot.  Az eredménynek nagyon örülök, ezt nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fogok fejlődni futásban.  És megváltozott a hozzáállásom: eddig azért futottam, hogy fogyjak, most inkább már azért akarok fogyni, hogy jobban menjen a futás.  Az utolsó két futás alkalmával Rolling Stones-t hallgattam, biztos hatással van rám - a Jamiroquai best of után jobban pörget.

A szerencsének és a géneknek nagy hálával tartozom, hogy 140 kilósan nem tettem tönkre az izületeimet a futással.  A legkövérebb 142 kilósan voltam és akkor is elmentem néha futni, ha rámjött, hogy szarul nézek ki.  És túléltem.

Volt délelőtt mérés is.  Nem vagyok 130 alatt, de nem is számítottam rá.

A súlyom: 130,8 kg.  Ez azt jelenti, hogy 138,3-ról 7,5 kg-ot fogytam eddig.

Az egész fogyás és futás sztoriért köszönet Krisztának.  Ő vett rá, hogy kezdjem el.  Korábban nem hittem benne, hogy menne, meg nem is érdekelt.  Pár pillanatot leszámítva, jól éreztem magam a bőrömben.  Akkor volt csak szar, amikor ruhát kellett venni nekem.  Se hosszban, se kerületben nem volt semmi.  Meg amikor azt esti pizzázások után nem tudtam aludni. 

Április elején kitűztem azt a célt, hogy a hónapban 50 km-et lefutok.  Már csak 500 m kell, hogy ez meglegyen.  Holnap reggel lemegyek és futok 3 km-et.

Célok jövő hét péntek reggelre:

  • 129 kg-ot kell hogy mutasson a mérleg (vagy kevesebbet);
  • 3 futást kell teljesítenem legalább;
  • távban pedig legalább 10 km-et (3-5-3);
  • össze kell állítanom egy playlistet a telefonra futáshoz (korábban már volt ilyen az mp3 lejátszón, onnan át fogom húzni a dalokat);
  • be kell szeretnem valami fehérjeport, amit vihetek magammal (pénteken elutazok 2 hétre, az itthoni ellátmány nem fog a rendelkezésemre állni);
Szerző: Norbi.2010  2012.04.22. 11:20 Szólj hozzá!

Címkék: fogyás futás 5km 142kg 130kg

A bejegyzés trackback címe:

https://norbikrisztafogy.blog.hu/api/trackback/id/tr304466118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása